Need for Speed™ No Limits 2.5.6 نسخه ای دیگر از سری بازیهای پرطرفدار جنون سرعت برای سیستم عامل اندروید است که چندی پیش توسط کمپانی بسیار خوشنام ELECTRONIC ARTS منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفت.

همانند سایر نسخه ها، در این بازی هم شما فرصت پیدا میکنید که کنترل تعدادی از سریعترین اتومبیلهای تولید شده توسط سازنده های مشهور را در دست گرفته و هیجان سرعت را بصورت مجازی تجربه کنید. رقابتهای خیابانی در قالب صحنه های دیدنی و همچنین حضور خودروهای پلیس شما را به یاد نسخه های کنسولی سابق این بازی انداخته و هر چه بیشتر مجذوب خود خواهد نمود. آنطور که سازنده ادعا نموده امکان ارتقا و شخصی سازی اتومبیلها در این بازی جزو پیشرفته‌ترینها بوده و تیونینگ خودروها تا اندازه زیادی مشابه دنیای واقعی میباشد؛ طوری که امکان ایجاد بیش از 250 میلیون ترکیب مختلف از قسمتهای گوناگون اتومبیلها وجود دارد. حالتهای مختلفی در این بازی وجود دارند که میتوانید با پیروزی در آنها کسب اعتبار نموده و در نهایت با پشت سر گذاشتن تمام رقبا به سلطان خیابانها تبدیل شوید. همانطور که از ELECTRONIC ARTS انتظار میرود گرافیک این بازی هم در سطح بالایی قرار دارد که میتواند خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به بازیهای گرافیکی باشد.
چنانچه شما هم از دوستداران بازیهای اتومبیلرانی هستید و دوست دارید که یک بازی سطح بالا را تجربه کنید، پیشنهاد میکنیم Need for Speed™ No Limits را هم بر روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید.


برای دانلود به منبع همین پست مراجعه کنید.



منبع گت اندروید